Country roads, take me home!

17 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Het is alweer zondag en dus tijd om weer terug te gaan naar Genua. Terwijl ik dit schrijf zit ik dan ook op Schiphol te wachten tot mijn vlucht begint met boarden. Waar ik in Genua terecht ga komen weet ik nog niet, maar daarover later meer........

Allereerst beginnen we uiteraard met mijn afgelopen week. Deze keer niet in Genua, maar heerlijk thuis in Nederland. De week vakantie is voorbij gevlogen en ik ben eigenlijk de hele week wel bezig geweesd. Zondag en maandag heb ik nog lekker genikst en genoten van het comfort van thuis zijn, maar vanaf dinsdag was het tijd om mijn vrienden af te gaan. Deze stonden natuurlijk te springen om mij te zien in de korte tijd dat ik in Nederland was.

Ik heb deze week dan ook vooral van plaats naar plaats gereisd (Heerlijk in mijn eigen autootje op de veilige en rustgevende wegen van Nederland i.p.v. met gevaar voor eigen leven in Genua). Ik ben in Heesch geweesd, in Uden en op woensdag was ik zelfs te vinden op school in Nijmegen. Wat is die pub toch ook een briljante uitvinding. Ook ben ik met dat heerlijke weer hier (Heb ik speciaal voor jullie meegenomen uit Genua) de hele dag op het terras gaan zitten en heb ik met de hond door de bossen gelopen. Ook hij moet natuurlijk quality time met mij krijgen.

IMG-20190216-WA000420190215_111901IMG-20190215-WA0012

Daarnaast heb ik deze week ook gebruikt om even wat "essentiele" dingetjes te kopen. Een nieuwe Polaroid camera, mijn tas laten repareren en een nieuwe telefoon, zodat ik weer volop foto's kan maken in Genua. Ook heb ik het DPF mooi ingeleverd zodat ik daar in Genua niet meer aan hoef te denken.

Dan het minder mooie van deze week. Op donderdag heb ik vanuit Italië een mailtje gekregen van miss Minetti. Zij informeerde mij dat vanwege familieomstandigheden bij de Pastanella's, ik niet meer bij hun kan verblijven en ik dus naar een nieuw gezin moet verhuizen. Ik kan gelukkig vandaag wel nog daar slapen, maar maandag zal ik te horen krijgen bij wie, waar en hoe het nu verder gaat. Op het moment ga ik dus in volledige onzekerheid terug naar Genua. Vandaar dat ik ook totaal niet weet waar ik dadelijk terecht ga komen. Morgen zal ik erachter komen. Ik ben benieuwd........ We hopen maar op het beste en ik zal jullie op de hoogte houden. Voor nu: Addio Olanda, tot over 2 maandjes weer!

1. Karin:
    17 februari 2019
    Het was superfijn en gezellig je weer ff thuis te hebben. Ik hoop dat je komende periode een geweldige tijd krijgt en tot in het voorjaar☺liefs mama
  2. Robert:
    17 februari 2019
    He moppie het was bere gezellig je hier te hebben🤣 maak er een mooie tijd van liefs pap
  3. Kees Jan:
    18 februari 2019
    Hoi,
    En waar ga je nu wonen? Is het geregeld?
    Fijne week in Italië en succes bij het verhuizen.
    Kees-Jan