Sabine van Esch

Video’s:

Over mij

Hey hey!

Mijn naam is Sabine van Esch en ik ben 19 jaar oud.

Ik zit momenteel in mijn 3de jaar van de opleiding tot docent Geschiedenis en dit studeer ik op de HAN in Nijmegen.

Ik woon in Oss in Noord-Brabant, maar ik ben geboren in Zaltbommel in Gelderland.

Mijn hobby's zijn lezen, zingen en natuurlijk leuke dingen doen met mijn vrienden.

Over mijn reis

De reis die ik ga ondernemen en beschrijven op deze blog is een reis naar Italie.

Genua om exact te zijn.

Ik reis hier voor 3 maanden naartoe voor mijn studie, maar niet om te studeren.

Terwijl ik in Genua ben zal ik voor de gehele tijd van mijn verblijf lesgeven aan de Deledda International School in Genua.

Op deze school zal ik in het Engels het vak Geschiedenis geven.

Ik verblijf in Genua bij een gastgezin, waarvan de 2 kinderen ook op de school zitten waar ik zal gaan werken.

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië, Kosovo, Kroatië, Luxemburg, Montenegro, Nederland, Portugal, Servië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.